Ürün Çeşitleri

1

KÜVET TİPİ DORSE


  • ŞASE : Domeks, Docal ya da ST52 sacdan imal travezli, yüksek mukavemetli, gaz altı kaynak metodu ile kaynatılmış, ı kesitli şase
  • DİNGİL : 3x12 ton taşıma kapasiteli, otomatik fren ayar kollu, marka opsiyonlu
  • ÖN DİNGİL KALDIRMA : Çekiciden kuman-dalı lastik ömrünü uzatan sistem
  • FREN SİSTEMİ : Avrupa standartlarına uygun ABS, EBS sistemi, otomatik fren cırcırları, arka dingilli imdatlı diğer dingillerde normal fren körüklü treylerin önünde 2 adet değişebilen ve muhafazalı fren soketi
  • LASTİK VE CANT : 385/65 r 22,5 ebatında 6+1 adet lastik ve 11,75x22,5 ebatında 6+1 adet jant
  • LİFT : Emniyetli kaldırma basıncı minimum 150 bar, maksimum 170 bar 5700x5 stp ikinci lift opsiyonel
  • YÜZEYLER : 160 cm yüksekliğinde 6 mm kalınlığında u şeklinde bükülerek monte edilmiştir, hardox sac opsiyoneldir.
  • TABAN DÖŞEME : 4 mm, 5 mm, 6 mm Hardox 450 ithal sac ya da ST52 erdemir sacı kullanılmaktadır ve opsiyoneldir.
  • BOYA : Yüzeyler boyanmaya hazır hale getirilip damperi sert darbelere karşı koruyan özel 2 kat epoksi astar yapılır. Şasenin alt kısımları özel şase boyasıyla boyanır daha sonra istenilen dyo 118 enamel renge fırınlama sistemiyle boyanır.
  • STANDART AKSESUARLAR : *1 Adet Yemek Dolabı *1 Adet Takım Dolabı *40 Lt. Krom Su Tankı *Yangın Dolabı *Yedek Lastik Yeri *Katlanabilir Yan Bariyer *1 Adet Takoz ve Takoz Yeri
2

DAMPERLİ KONTEYNIR TAŞIYICI DORSE: (HIGH CUBE)


  • ŞASİ (DEVE BOYNU) Yüksek mukavemetli çelikten gazaltı kaynağı ile imal edilmiş “I” kesitli.
  • DİNGİL 3 lü dingil grubu
  • DİNGİL TUTUCULAR (Kulak) Sıvama presde şekillendirilerek ölçülerde hatayı önlemek için de tüm flanş ve pleytleri kaynak robotu ile kaynatılmış
  • ÖN DİNGİL KALDIRMA Dingil tutuculardan katlı körükle çekiciden kumanda edilebilen tip ön dingil kaldırma.
  • SÜSPANSİYON Seyir konfor ve güvenliği ön planda tutularak tasarlanmış Hava süspansiyon sisteminde ; manuel yükseklik ayarı için Dorse kolu , otomatik yükseklik ayarı için seviye valfi, treyler salınım genliklerini almak için amortisörler ve hava körüklerinin karşılıklarına parabolik Z makaslar kullanılmaktadır.
  • KİNG PİN 2” ölçüsünde flanşlı tip alttan Cıvata ile sökülüp takılabilen 4140 dövme çelikten imal edilmiş king pin
  • JANT - LASTİK 385/65 R 22.5 Tubeless (6) lastikler , 11.75 R 22.5 (6) jantlar
  • FREN SİSTEMİ Çift devreli , pnomatik fren sisteminde tonaja göre fren tutuşu için otomatik yük ayar valfi , treylerin park halinde emniyetli duruşu ve beklenmeyen pnomatik bir problem sırasında otomatik frenlemesi için orta dingillerde imdatlı fren körükleri , balata aşınmasına göre fren ayarı için otomatik ayarlı fren cırcırları, frenleme esnasında kızaklamayı önlemek için ABS fren sistemi 4S-2M VCSII veya elektronikle desteklenerek, uyarılara daha hızlı cevap verir hale getirilmiş EBS fren sistemi iki farklı frenleme seçeneği olarak sunulmaktadır. EBS ile her tekere ayrı frenleme imkanı tanıyarak tekerlerin tamamında eşit balata aşınması sağlamakta böylece farklı zamanlarda servis gereksinimi ortadan kalkmış olmakta. EBS ayrıca devrilmeyi önleyici özelliği ile kullanıcılar için geniş raporlama özelliği ile de hem kullanıcılar hemde imalatçılar için bir kara kutu görevini üstlenmektedir.
  • KONTEYNER KİLİTLERİ 40” 30” 20” konteyner taşımaya uygun ölçülerde, dövme çelikten imal edilmiş kilitler kullanılmaktadır. Ön kilitler yatarlı orta kilitler asansörlü tip
  • AYAKLAR Çift hızlı 25 ton hareketli 50 ton durağan yük kapasiteli ayaklar kullanılmaktadır.
  • ELEKTRİK SİSTEMİ 76/756 AT direktiflerine uygun 7x2 pimli veya 15 pimli elektrik soketi ile alınan enerji tamamen yalıtımlı ve geçmeleri soketli tesisat ile treyler üzerinde kurulu lambalara iletilmekte. Ana birleşimleri treyler arka kısmında monteli tesisat panosunda sağlayan sistem yine pano içerisindeki sigortalama ile kısa devrelere karşı korunmaktadır. Sürücünün karanlıkta treylerin uç kısımlarını görebilmesi için ön babalara, arka tampona köşe pozisyon, yanlara da (side marker) kehribar renkli lambalar kullanılmaktadır.
  • PNOMATİK SİSTEM Treylerin pnomatik tesisatında enerji kaçaklarını önleyecek rekorlar ve iklim koşullarından etkilenmeyen polyemid hortum kullanılarak yol öncesi zaman ve yakıt kaybına neden olan hava tedarik süresi minimuma indirilmektetir.
  • BOYA - ASTAR Boya öncesi hazırlığı tamamlanan treyler pas mukavemeti yüksek EPOXY astar ile astarlandıktan sonra akrilik son kat boya ile istenilen renkte boyanır. VE... Treyler arkasında sabit arka tampon, erzak dolabı, takım dolabı, plastik su deposu, plastik yangın dolabı, plastik teker takozu ve yeri, kapak ara gerdirme zincirleri, Yan bisiklet korkulukları, yan arka Şerit reflektörler, uyarı etiketleri, Dikdörtgen sis reflektörleri kullanılmaktadır.
3

FORD TRANSİT DAMPERLİ:


  • ŞASE: Kasa boyu şase uzunluğuna ve isteğe bağlı olarak değişik ölçülerde yapılır.
  • YAN KAPAKLAR: Sac veya özel alaşımlı alüminyumdan imal edilebilir, kapak ölçüleri ve adeti isteğe bağlı olarak yapılabilir, arka kapak damper sistemi olup 3 çeşit açılabilmektedir, helezon için küçük kapak yapılabilir.
  • İLAVELER: Kasa yüksekliğine uygun olarak yükseklik ölçüsü değişebilmektedir, ilaveler menteşelidir.
  • DAMPER TABAN ŞASESİ: Taban ızgaraları isteğe bağlı olarak sık ya da seyrek biçimde 65'lik pres baskı ızgara kullanılır, taban sacı 4-5 mm kalınlığında olup istenildiği takdirde Domex çelik sac ile dayanım süresi arttırılır.
  • BOYA : Yüzeyler boyanmaya hazır hale getirilip kasayı sert darbelere karşı koruyan özel 2 kat epoksi astar yapılır. Şasenin alt kısımları özel şase boyasıyla boyanır.
  • LİFT : Önden 5 kademe, ortadan çift lif ya da önden 3 kademe soğuk çekme çelik borulu lif kullanılabilir.
  • STANDART AKSESUARLAR : *1 Adet Takım Dolabı *Su Tankı Yeri *Yangın Dolabı Yeri
4

TİCARİ ARAÇ ÜSTÜ DAMPER:


  • ŞASE : Kasa boyu şase uzunluğuna ve isteğe bağlı olarak değişik ölçülerde yapılır.
  • DAMPER TABAN ŞASESİ : Taban ızgaraları isteğe bağlı olarak sık ya da seyrek biçimde 65'lik pres baskı ızgara kullanılır, taban sacı 4-5 mm kalınlığında olup istenildiği takdirde Domex çelik sac ile dayanım süresi arttırılır. Su tanklarımız hacim olarak opsiyonel paslanmaz çelikten yapılmaktadır.
  • BOYA : Yüzeyler boyanmaya hazır hale getirilip kasayı sert darbelere karşı koruyan özel 2 kat epoksi astar yapılır. Şasenin alt kısımları özel şase boyasıyla boyanır.
  • STANDART AKSESUARLAR : *1 Adet Takım Dolabı *Su Tankı Yeri *Yangın Dolabı Yeri
5

DEMİR TAŞIYICI PLATFORM:


  • ABAN VE YAN SACLARI: İstenilen kalınlıkta kullanılabilir.
  • UZUNLUK: Standart 10,50 cm ve isteğe bağlı üretilebilir.
  • YÜKSEKLİK: Standart 50 cm ve isteğe bağlı yükseltilebilir.
  • MİL: 3 adet dolu trasmisyon mili kullanılır.
  • ARKA KAPAK: Alta ve yana açılabilir.
  • BOYA: Yüzeyler boyanmaya hazır hale getirilip aparatı sert darbelere karşı koruyan özel 2 kat epoksi astar yapılır.